Vítáme Vás na stránkách ubytování u Vocelků

Naše ubytování najdete v nově postaveném domě přímo v centru obce Kvilda (díky poloze mimo hlavní komunikaci se ale jedná o velmi klidné místo).  Kvilda je nejen nejvýše položenou obcí v ČR (1065 m n.m.) ležící uprostřed nádherných šumavských plání, ale i ideálním výchozím bodem pro výlety na kole, běžkách či pro pěší túry. V její blízkosti se nachází velký počet oblíbených turistických cílů – mimo mnoho jiných prameny naší nejdelší řeky Vltavy, proslulé šumavské slatě (Jezerní, Chalupská) známé z filmů o Králi Šumavy, mnohokrát fotografovaná řeka Vydra se svými obrovskými vodou vyhlazenými balvany, lyžařské středisko Zadov proslavené špičkovými běžci na lyžích v čele s Kateřinou Neumannovou, a samozřejmě také krásná příroda, čistý vzduch a klid 1.zóny Národního parku Šumava. Samotná obec Kvilda pak nabízí několik restaurací a kaváren, pekárnu, obchody s potravinami, sportem či suvenýry, jedinečné muzeum tradičních šumavských podmaleb na skle, informační centrum NP Šumava, půjčovny kol a lyží, aj. Ať už tedy hledáte místo pro sportovní vyžití, rodinnou dovolenou či klid na odpočinek od civilizace, Kvilda (a především příroda v jejím okolí) je pro Vás tím pravým místem.

wifi logo
oranzovy pokoj zeleny pokoj dalsi pokoj

Ubytování

Naše ubytování najdete v nově postaveném domě (kolaudace v r. 2008) přímo v centru obce Kvilda. Díky poloze mimo hlavní komunikaci se jedná o velmi klidné místo, které ale nabízí bezprostřední blízkost všech dostupných možností vyžití, ať už kulturního či sportovního. V rámci ubytování dále dostanete k dispozici parkovací místo přímo před domem a místo pro úschovu kol či lyží v uzamčené chodbě domu. Pokoje jsou standardně pro 2 osoby, nicméně pokud Vás cestuje na dovolenou více, můžeme Vám připravit přistýlku, případně si můžete pronajmout více pokojů. V případě zájmu Vám můžeme zapůjčit horská kola, zprostředkovat projížďky na koních, pronájem tenisového kurtu či zapůjčení lodí nebo raftů pro projížďku po Vltavě (u všech těchto možností je kvůli omezeným kapacitám nutná rezervace s dostatečným časovým předstihem). Samozřejmě Vám také rádi poradíme kam vyrazit na túru, kudy se nejlépe dostat na zvolená místa nebo kam se vydat v případě horšího počasí. Z provozních důvodů stanovujeme termíny ubytování vždy na týden (od soboty do soboty), čemuž také odpovídá výběr termínů v Online rezervaci. Pokud máte požadavek na termín jiný, kontaktujte nás e-mailem či telefonicky, pokud to bude možné, rádi vám vyhovíme.

Kola Kvilda

Půjčte si kolo v naší půjčovně

a prozkoumejte známá místa i méně navštěvované kouty Šumavy

Pokud při svých návštěvách Šumavy budete chtít vyzkoušet i velmi hustou síť výborných cyklostezek, a právě třeba nemáte s sebou kolo, nabízíme zapůjčení všeho potřebného vybavení. Kola v naší nabídce jsou od ověřených a kvalitních výrobců a samozřejmostí je, že je udržujeme ve výborném technickém stavu. Pokud se chystáte na cyklovýlet i s dětmi, můžeme zapůjčit také dětský vozík za kolo (pro nejmenší děti), případně dětské kolo.

Jak se k nám dostanete?

Cesta ze Strakonic

pojedete směrem na Vimperk, na začátku Vimperku pak odbočíte doprava na Zdíkov a Kašperské Hory. Asi 3 km za Vimperkem je pak již značená odbočka doleva na Kvildu. Kousek před Kvildou se pak nenechte zmást rozcestníkem s možnostmi jet doleva na Kvildu a doprava na Horskou Kvildu. Vy se dáte po hlavní cestě doleva na Kvildu, kde nás pak již pohodlně najdete přímo v centru obce, po pravé straně za informačním centrem NP Šumava.

Cesta z Českých Budějovic

pojedete směrem na Strakonice či Písek, cca 10 km za Č.Budějovicemi ale nezapomeňte odbočit doleva na Vimperk. Vimperkem projedete rovně a asi 3 km za Vimperkem je pak již značená odbočka doleva na Kvildu. Kousek před Kvildou se pak nenechte zmást rozcestníkem s možnostmi jet doleva na Kvildu a doprava na Horskou Kvildu. Vy se dáte po hlavní cestě doleva na Kvildu, kde nás pak již pohodlně najdete přímo v centru obce, po pravé straně za informačním centrem NP Šumava.

Kontakt

• IČO: 869 28 414

Dodavatel není plátcem DPH

ŽL: č.j.OŽÚ/1113/2008/2 Vimperk

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace